Macchina di trazione senza ingranaggi sincrona à magneti permanenti THY-TM-K200
1. Cunsegna rapida
2. A transazzione hè solu l'iniziu, u serviziu ùn finisce mai
3.Tipu: Macchina di trazione THY-TM-K200
4. Pudemu furnisce macchine di trazione sincrone è asincrone di TORINDRIVE, MONADRIVE, MONTANARI, FAXI, SYLG è altre marche.
5. A fiducia hè felicità! Ùn vi deluderaghju mai a vostra fiducia!
A cuncepzione è a pruduzzione di a macchina di trazione per ascensore senza ingranaggi sincrona à magneti permanenti THY-TM-K200 sò conformi à "GB7588-2003-Codice di sicurezza per a fabricazione è l'installazione di ascensori", "EN81-1: 1998-Regole di sicurezza per a custruzzione è l'installazione di ascensori", "GB/ I regulamenti pertinenti in T24478-2009-Macchina di trazione per ascensori. A macchina di trazione hè cumposta da un mutore sincronu à magneti permanenti, una rota di trazione è un sistema di frenata. Utilizendu materiali à magneti permanenti d'altu rendimentu è una struttura speciale di u mutore, hà e caratteristiche di bassa velocità è grande coppia. A serie K hà una struttura di rotore esternu, è u sistema di frenata hè una struttura di frenata à bloccu. A rota di trazione è a rota di frenata sò cunnesse coassialmente in modu fissu è installate direttamente nantu à l'estremità di l'estensione di l'alberu di u mutore. U frenu hè dotatu di un microinterruttore per monitorà a situazione di frenata. Quandu u frenu hè apertu, u cuntattu nurmalmente apertu di u microinterruttore hè chjusu. Hè adattatu per ascensori cù sala macchine è ascensori senza sala macchine. U rapportu di trazione hè 2: 1 è 4: 1, u caricu nominale hè 630KG ~ 1150KG, a velocità nominale hè 0,5 ~ 2,5 m / s, è u diametru di a puleggia di trazione pò esse 400 mm è 450 mm. Ogni macchina di trazione passa un cuntrollu di qualità rigorosu prima di lascià a fabbrica per assicurà a qualità è e prestazioni di u pruduttu.
1.Installazione di macchine di trazione
• Prima di stallà a macchina di trazione, duvete assicurà a resistenza di u quadru d'installazione è di a fundazione.
• Quandu si alza a macchina di trazione, aduprate l'anellu di sollevamentu o u foru nantu à u corpu di a macchina di trazione.
• Quandu si alza, assicuratevi di alzà verticalmente, è l'angulu trà i dui ganci deve esse menu di 90°.
• U pianu d'installazione di a macchina di trazione deve esse livellu, è ci devenu esse misure currispondenti di riduzione di vibrazioni.
• A fune d'acciaiu hè appesa è u caricu currispundente deve passà verticalmente per u pianu cintrali di a puleggia di trazione.
• Assicuratevi chì a superficia di u quadru induve hè stallata a macchina di trazione sia piatta è chì a deviazione massima permessa sia di 0,1 mm.
• U volante manuale di a sala macchine hè in fondu à manca di u spinu di l'unità principale. Fate attenzione à l'interferenza di u quadru.
• A dimensione di i bulloni per a fissazione di a macchina di trazione hè dotata di fori per i pedi, è i bulloni cù una forza di 8,8 sò aduprati.
• Di solitu a macchina di trazione hè dotata di una asta anti-salto è di una copertura protettiva, per piacè resettatela dopu avè installatu a fune metallica.

2.Debugging di a macchina di trazione
• A messa in serviziu di a macchina di trazione deve esse effettuata da tecnichi prufessiunali è furmati.
• A macchina di trazione pò vibrà durante u debugging. Per piacè riparate a macchina di trazione in modu affidabile prima di u debugging.
• Per fà chì a macchina di trazione funziona senza intoppi, impostate l'inverter secondu i dati nantu à a targhetta è eseguite l'autoapprendimentu.
• Sè a funzione d'autoapprendimentu hè aduprata, a fune metallica deve esse scollegata è u frenu hè energizatu è funziona nurmalmente.
• L'origine di l'encoder ampara automaticamente almenu trè volte, è a deviazione di u valore di l'angulu d'autoapprendimentu deve esse in 5 gradi.
3.Macchina di trazione in funzione
• Per piacè, eseguite prima a rotazione in avanti è in daretu à bassa velocità (velocità d'ispezione) per cunfirmà se u sistema funziona nurmalmente.
• Per piacè, fate funziunà à una velocità variabile per un certu periodu di tempu mentre monitorate se a corrente di funziunamentu hè in un intervallu ragiunevule.
• Quandu funziona à a velocità nominale di l'ascensore, l'aghjustamentu di u cunfortu di a cabina pò esse stabilitu secondu i parametri currispondenti di l'inverter.