Ci sò parechje differenze principali trà l'ascensori di merci è l'ascensori di passageri. 1 sicurezza, 2 cunfortu è 3 esigenze ambientali.
Sicondu GB50182-93 "Ingegneria di l'installazione elettrica, Specifiche di custruzzione è accettazione di l'installazione elettrica di l'ascensore"
6.0.9 I testi di prestazione tecnica devenu rispettà e seguenti disposizioni:
6.0.9.1 L'accelerazione è a decelerazione massima di l'ascensore ùn devenu micca superà 1,5 m/s2. Per l'ascensori cù velocità nominali superiori à 1 m/s è inferiori à 2 m/s, l'accelerazione media è a decelerazione media ùn devenu micca esse inferiori à 0,5 m/s2. Per l'ascensori cù velocità nominale superiore à 2 m/s, l'accelerazione media è a decelerazione media ùn devenu micca esse inferiori à 0,7 m/s2;
6.0.9.2 Durante u funziunamentu di i passageri è di l'ascensori di l'uspidale, l'accelerazione di vibrazione in a direzzione horizontale ùn deve micca superà 0,15 m/s2, è l'accelerazione di vibrazione in a direzzione verticale ùn deve micca superà 0,25 m/s2;
6.0.9.3 U rumore tutale di i passageri è di l'ascensori di l'uspidale in funziunamentu deve rispettà e seguenti disposizioni:
(1) U rumore di a sala di l'attrezzatura ùn deve micca superà 80dB;
(2) U rumore in a vittura ùn deve micca superà i 55dB;
(3) U rumore ùn deve micca superà i 65dB durante u prucessu di apertura è di chjusura di a porta.
Da u puntu di vista di u cuntrollu, a velocità di accelerazione è di decelerazione hè principalmente diversa, ciò chì tene contu principalmente di u cunfortu di i passageri. L'altri aspetti sò simili à l'ascensore di passageri.
Data di publicazione: 11 d'aprile 2022