Mentre surtemu da u cunfinamentu è rientremu in l'edificii publichi, ci vole à senteci torna à l'aise in i spazii urbani. Da i corrimani autodisinfettanti à a pianificazione intelligente di u flussu di e persone, e suluzioni innovative chì sustenenu u benessere aiuteranu e persone à fà a transizione versu una nova nurmalità.
Oghje, tuttu hè diversu. Mentre tornemu pianu pianu à i lochi di travagliu è à altri locali publichi o semi-publichi, ci vole à fà i conti cù una "nova nurmalità". I lochi induve una volta ci riuniamu casualmente sò avà impregnati di un sensu d'incertezza.
Avemu bisognu di truvà modi per ritruvà a nostra fiducia in i spazii chì amavamu prima. Questu richiede di ripensà cumu interagimu cù i nostri ambienti di ogni ghjornu, in e cità, è cù l'edificii chì attraversemu.
Da a chjama senza cuntattu per l'ascensore à a pianificazione di u flussu di e persone, e suluzioni intelligenti ponu aiutà e persone à ricuperà a fiducia in i spazii publichi. Avà hè chjaru chì u COVID-19 hà avutu impatti impurtanti nantu à tutti l'aspetti di a vita in e cità cum'è a cunniscimu. I tecnichi di serviziu di l'ascensori è di e scale mobili THOY anu travagliatu durante tutta a pandemia per mantene e sucietà in funzione.
Per riduce ulteriormente e preoccupazioni riguardu l'usu di l'ascensore, THOY hà introduttu u novu AirPurifier per ascensori in mercati selezziunati. Migliora a qualità di l'aria in a cabina di l'ascensore distruggendu a maiò parte di i potenziali inquinanti, cum'è batteri, virus, polvere è odori.
Mentre tutti amparamu à campà secondu e nove norme di e nostre cità, quartieri è edifici, hè prubabile chì continueremu à insiste nantu à un flussu fluidu di e persone una volta chì ripartiremu. In questa nova realtà, hè impurtante offre servizii è suluzioni chì migliuranu a nostra salute è u nostru benessere cullettivu. L'ascensore THOY hè sempre statu cun voi, servendu u mondu è travagliendu inseme.
Data di publicazione: 9 di maghju di u 2022