A caratteristica di u ventilatore à flussu incruciatu hè chì u fluidu scorre duie volte attraversu a girante di u ventilatore, u fluidu scorre prima radialmente, è dopu scorre radialmente, è e direzzione di entrata è di scaricu sò in u listessu pianu. U gasu di scaricu hè distribuitu uniformemente longu a larghezza di u ventilatore. Grazie à a so struttura simplice, e so dimensioni ridotte è l'altu coefficientu di pressione dinamica, pò ghjunghje à longhe distanze è hè largamente utilizatu in strumenti laser, climatizzatori, apparecchiature à cortina d'aria, asciugatrici, asciugacapelli, elettrodomestici è mietitrebbie per granu è altri campi.
A struttura interna di u ventilatore à flussu incruciatu hè assai cumplessa. Ancu s'è a girante hè simmetrica in a direzzione circunferenziale, u flussu d'aria hè asimmetricu, è u so campu di velocità hè instabile. Ci hè un vortice nantu à u latu internu di una parte di a circunferenza di a girante, chì pò cuntrullà u flussu di tuttu u flussu d'aria, vale à dì, u vortice eccentricu di u cusì dettu ventilatore à flussu incruciatu. U centru di u vortice hè in qualchì locu in a circunferenza interna di a girante, è si move in a direzzione circunferenziale sottu diverse cundizioni di strozzamentu. Sottu certe cundizioni di travagliu, per via di u cuntrollu eccentricu miglioratu di a currente parassita di u ventilatore à flussu incruciatu durante u funziunamentu à alta velocità, u gasu in u ventilatore à flussu incruciatu ùn pò esse scaricatu o inalatu nurmalmente, è si verifica una situazione anormale in u sistema di prova, chì hè u cusì dettu fenomenu di surge.
Sè l'area di u sfiatu hè chjuca, a resistenza di u stratu di resistenza hè grande, u flussu in a pipeline hè chjucu, i requisiti di travagliu di u ventilatore à flussu incruciatu sò bassi, l'influenza di a currente parassita eccentrica hè chjuca, è u flussu ùn hè micca evidente. Tuttavia, quandu a velocità di rotazione hè alta è l'area di sfiatu hè grande, a forza di cuntrollu di a currente parassita eccentrica hè aumentata, u gasu in u ventilatore à flussu incruciatu ùn pò esse scaricatu o inalatu nurmalmente, u sistema di prova hè anormale, è u ventilatore à flussu incruciatu hà un fenomenu di sovraccaricu è un periodu di sovraccaricu. Specificamente:
(1) U rumore aumenta.
Quandu u ventilatore à flussu incruciatu funziona nurmalmente, u rumore hè relativamente chjucu. Tuttavia, quandu si verifica u fenomenu di sovraccaricu, ci serà un sonu sordu di ronziu in u ventilatore à flussu incruciatu, è un sonu acutu ruggente serà emessu di tantu in tantu, è u sonu hè relativamente forte;
(2) A vibrazione s'intensifica.
Quandu u ventilatore à flussu incruciatu hè in piena espansione, a cinghia di trasmissione di u carrellu di putenza vibra ovviamente, è tuttu u dispusitivu di prova vibra ovviamente;
(3) Difficultà à leghje.
Quandu u ventilatore à flussu incruciatu hè in piena aria, i valori visualizati da u micromanometru è u tachimetru cambianu rapidamente, è a magnitudine è a magnitudine di u cambiamentu sò grande, ciò chì hè un cambiamentu periodicu. In questu casu, hè difficiule per i tester di leghje. In circustanze nurmali, u valore visualizatu hè u valore di funziunamentu nurmale di u ventilatore à flussu incruciatu, è u fenomenu di a piena aria sparisce guasi, ma in un ciclu, hè di corta durata è assai instabile, è u valore visualizatu hè a lettura chì si verifica quandu u fenomenu di a piena aria hè seriu.
Data di publicazione: 20 di lugliu di u 2022