Macchina di trazione per ascensore asincrona cù ingranaggi THY-TM-YJ150

Suspensione | 1:1 |
Carica statica massima | 3500 chilò |
Cuntrollu | VVVF |
Frenu DZE-9EA | DC110V 1.5A |
Pesu | 310 chilò |

1. Cunsegna rapida
2. A transazzione hè solu l'iniziu, u serviziu ùn finisce mai
3.Tipu: Macchina di trazione THY-TM-YJ150
4. Pudemu furnisce macchine di trazione sincrone è asincrone di TORINDRIVE, MONADRIVE, MONTANARI, FAXI, SYLG è altre marche.
5. A fiducia hè felicità! Ùn vi deluderaghju mai a vostra fiducia!
A macchina di trazione per ascensore asincrona à ingranaggi THY-TM-YJ150 hè conforme à TSG T7007-2016, GB 7588-2003, EN 81-20:2014 Regule di sicurezza per a custruzzione è l'installazione di ascensori - Ascensori per u trasportu di persone è merci - Parte 20: Ascensori per passageri è merci, EN 81-50:2014 Regule di sicurezza per a custruzzione è l'installazione di ascensori - Esami è prove - Parte 50: Regule di cuncepimentu, calculi, esami è prove di i cumpunenti di l'ascensore. U mudellu di frenu currispondente à a macchina di trazione hè DZE-9EA. Hè adattatu per ascensori merci cù una capacità di carica di 500KG~750KG. Adotta un tipu di riduttore à vite senza fine. U materiale di a vite senza fine hè 40Cr è u materiale di a rota à vite senza fine hè ZQSn12-2. A macchina hè muntata à diritta è hè dispunibule ancu una muntatura à manca. U gradu di lubrificante chì ricumandemu hè Shell Omala S2 G460 o lubrificante di gradu di viscosità currispundente, YJ150 (motore ≥10KW) pienu d'oliu sinteticu 460. A macchina di trazione hè dotata di un dispositivu di sganciu manuale meccanicu di u frenu, chì hè adupratu per spustà manualmente a cabina quandu l'ascensore si guasta. Hè strettamente pruibitu di utilizallu in situazioni chì ùn sò micca d'emergenza. Adatta per ambienti di travagliu interni.

1. Pone a chjave di sbloccamentu di u frenu nantu à u frenu;
2. Girate a chjave di sbloccamentu di u frenu in ogni direzzione per sbloccare u frenu.
1. Ajustamentu di a forza di frenata: Allentate u dadu 6 è u dadu 7 nantu à l'estremità di a molla principale per fà chì a molla sia in un statu liberu, tirate u dadu 6 per fà chì u cappucciu di a molla 5 si appoghji contr'à l'estremità libera di a molla, riceve una ligera forza, è girate u dadu in sensu orariu 6 Ottene una forza di frenata sufficiente, è poi stringhje cù u dadu 7.
2. Ajustamentu di a ganascia di frenu: u sistema di frenu hè in u statu di frenu di mantenimentu. Quandu a molla di pressione genera abbastanza pressione per cumpressà u bracciu di frenu, a superficia d'arcu di a ganascia di frenu hè vicina à a superficia d'arcu di a rota di frenu. In questu mumentu, aghjustate l'estremità inferiore di a ganascia di frenu. 9 di a vite in modu chì a vite sia ghjustu nantu à l'estremità inferiore di a ganascia di frenu. Quandu u frenu hè energizatu per liberà u frenu, girate a vite 9 in sensu antiorariu, è aduprate un calibru di spessore per misurà a distanza trà a ganascia di frenu è e duie superfici curve di a rota di frenu. Quandu a distanza hè aghjustata per esse basicamente uniforme in su è in giù, aduprate u dadu 10 per bluccà a vite.
3. Aghjustamentu di a distanza d'apertura di u frenu: allentate u dadu 2, alimentate u frenu, misurate a distanza trà a ganascia di frenu 8 è e duie superfici d'arcu di a rota di frenu cù un calibru di spessore dopu avè apertu u frenu, è assicuratevi chì a distanza trà a ganascia di frenu è e duie superfici d'arcu di a rota di frenu sia 0,1-0,2 mm (in principiu, hè cunsigliatu di assicurassi chì ùn ci sia micca attritu trà a ganascia di frenu è a rota di frenu quandu si apre u frenu). Quandu a distanza d'apertura hè troppu chjuca, a vite 3 deve esse girata in sensu orariu per riduce a distanza trà a vite 3 è u tappu di u percussore, è vice versa per aumentà a distanza. Quandu hè aghjustata in una pusizione adatta, aduprate u dadu 2 per bluccà fermamente a vite 3. Verificate di novu se a corsa à vuoto di u frenu risponde à i requisiti.
4. Aghjustamentu di a sincronizazione di l'apertura di u frenu: accendete è spegnete l'alimentazione di u frenu è osservate a sincronizazione di a velocità di u bracciu di u frenu quandu si apre u frenu. Quandu un latu hè più veloce è l'altru latu hè lentu, se a coppia di frenata hè sufficiente, l'estremità più lenta accorciarà a corsa di l'azione di u frenu (allentate a vite), à u cuntrariu, l'estremità più rapida aumenta a corsa di u frenu (stringite a vite). Aghjustate mentre osservate, è bluccate u dadu finu à ch'ellu sia sincronizatu. Verificate di novu se a corsa à vuoto di u frenu risponde à i requisiti. Dopu à l'aghjustamentu, verificate se e parti interconnesse è bluccate sò bluccate, è eseguite una prova di forza di frenata o una prova di carica statica di l'ascensore.

