Macchina di trazione per ascensore asincrona cù ingranaggi THY-TM-YJ140

Suspensione | 1:1 |
Carica statica massima | 2800 chilò |
Cuntrollu | VVVF |
Frenu DZE-8E | DC110V 1A / AC220V 1.2A / 0.6A |
Pesu | 285 chilò |

1. Cunsegna rapida
2. A transazzione hè solu l'iniziu, u serviziu ùn finisce mai
3.Tipu: Macchina di trazione THY-TM-YJ140
4. Pudemu furnisce macchine di trazione sincrone è asincrone di TORINDRIVE, MONADRIVE, MONTANARI, FAXI, SYLG è altre marche.
5. A fiducia hè felicità! Ùn vi deluderaghju mai a vostra fiducia!
A macchina di trazione per ascensore asincrono à ingranaggi THY-TM-YJ140 hè conforme à e normative pertinenti di e norme TSG T7007-2016, GB 7588-2003, EN 81-20:2014, EN 81-50:2014. U mudellu di frenu currispondente à a macchina di trazione hè DZE-8E. Adattu per ascensori di merci cù una capacità di carica di 400KG~500KG, utilizendu un tipu di riduttore à vite senza fine, u materiale di a vite senza fine hè 40Cr, è u materiale di a rota à vite senza fine hè ZCuAl10Fe4Ni2Mn2. A macchina hè divisa in muntatura à manca è muntatura à diritta, è i metudi d'installazione includenu l'installazione verticale è l'installazione orizzontale. Per i motori cù una putenza nominale ≥ 7,5Kw, u frenu hè dotatu di un dispositivu d'eccitazione, è a tensione nominale hè AC220V. L'utente hà bisognu solu di un cuntrollu di tensione à un stadiu. A macchina di trazione hè dotata di un dispositivu anti-salto à fune metallica. Dopu avè stallatu a fune metallica, aghjustate a pusizione di u dispusitivu anti-salto per assicurà chì a distanza trà a fune metallica è u dispusitivu anti-salto ùn deve micca superà 1,5 mm. A macchina di trazione di l'ascensore asincrona richiede diversi encoder per diversi inverter, è i clienti ponu sceglie secondu u so propiu sistema di cuntrollu. Adattu per l'ambiente di travagliu internu.
U frenu hè una parte impurtante di a macchina di trazione. Hè necessariu verificà u funziunamentu di u frenu regularmente. In generale, u periodu d'ispezione ùn deve micca superà un mese. Quandu si effettuanu ispezioni è riparazioni, ci vole à assicurà si di:
1. Tutti i travagli di mantenimentu devenu assicurà chì l'ascensore sia realizatu in casu di mancanza di corrente, è deve esse assicuratu chì l'ascensore ùn possa esse avviatu accidentalmente;
2. Durante l'aghjustamentu di u sistema di frenu, nisuna coppia di carica hè applicata à a rota di frenu o à u mutore;
3. Dopu l'ispezione è a manutenzione, verificate se tutti i cumpunenti interconnessi è di bloccaggio sò bluccati, è aghjustate à una coppia di frenata sufficiente in cunfurmità cù i requisiti d'usu prima chì u sistema di l'ascensore possi ripiglià u funziunamentu;
4. Tutte e superfici di attritu ùn devenu esse contaminate da l'oliu.
U metudu specificu di regulazione di u frenu:
1. Ajustamentu di a forza di frenata: Allentate u dadu 1 nantu à l'estremità di a molla principale per fà chì a molla sia in un statu liberu, tirate u dadu 1 per fà chì u premistoppa di a molla 2 sia vicinu à l'estremità libera di a molla, è dopu aghjustate u dadu 1 per ottene una forza di frenata sufficiente.
2. Aghjustamentu di a distanza d'apertura di u frenu: energizate u frenu, aduprate un calibru di spessore per misurà a distanza trà a ganascia di frenu 3 è e duie superfici d'arcu di a rota di frenu dopu avè apertu u frenu per assicurà chì a distanza trà a ganascia di frenu è e duie superfici d'arcu di a rota di frenu sia 0,1-0,2 mm (in principiu hè cunsigliatu di assicurà chì ùn ci sia micca attritu trà a ganascia di frenu è a rota di frenu quandu si apre u frenu). Quandu a distanza d'apertura hè troppu chjuca, a vite di limite 4 deve esse girata in sensu orariu, altrimenti a distanza aumenterà. Quandu hè aghjustata in a pusizione curretta, aduprate u dadu 5 per bluccà fermamente a vite 4. Verificate di novu se a corsa à vuoto di u frenu risponde à i requisiti.
3. L'aghjustamentu di a sincronizazione di l'apertura: u metudu hè listessu chè quellu di YJ150.

